پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چه كنيم بعد از اپيلاسيون موهاي زائد رشد نكنند؟


اپيلاسيون موهاي زائد ، راهكارهاي خانگي اپيلاسيون

مدتي درد و تلاش را سپري مي كنيد تا اپيلاسيون موهاي زائد به پايان برسند اما سر هفته دوباره سروكله ي اين موها پيدا مي شود ،بايد چه كرد؟

بازديد : 3,225 نفر

فاصله اپيلاسيون موهاي زائد را بيشتر كنيد

اپيلاسيون به چندين روش انجام مي شود تا ما از شر موهاي زائد صورت و بدن راحت شويم اما در فاصله ي كوتاهي موهاي رفع شده دوباره رشد مي كنند، اگر نمي توانيم براي هميشه از اين موهاي اضافي خلاص شويم حداقل راهي براي افزايش فاصله اپيلاسيون انجام دهيم.

راههاي خانگي براي كاهش رشد موها بعد از اپيلاسيون

1 كيسه كشيدن را فراموش نكنيد: يك بار كيسه كشيدن در هفته براي زدودن سلول هاي مرده از روي پوست، از زيرپوستي شدن موها جلوگيري مي كند. به اين ترتيب نه تنها دچار جوش، قرمزي، التهاب و درد ناشي از زيرپوستي شدن مو نمي شويد بلكه تمامي موها با رشد درست در معرض اپيلاسيون قرار مي گيرند .

3 روغن مريم گلي بزنيد: از نظر علمي به اثبات رسيده كه روغن مريم گلي مي تواند در كند شدن رشد مو بعد از اپيلاسيون موثر باشد و در ضمن درمان مناسبي براي پوست تحريك شده بعد از اپيلاسيون است .

روغن مريم گلي ، راهكارهاي خانگي اپيلاسيون ، كاهش موهاي زائد بدن

روغن مريم گلي براي كاهش موهاي زائد بعد از اپيلاسيون

4 خمير ماست و زردچوبه درست كنيد: زردچوبه خواص زيبايي بسياري دارد. هرگز زردچوبه را روي پوست نپاشيد بلكه 2 قاشق غذاخوري را داخل ماست بريزيد و هم بزنيد تا خمير يكدستي به وجود آيد سپس تا يك هفته بعد از اپيلاسيون اين خمير را روي پوست ناحيه بزنيد .

5 روغن گياه بابونه را فراموش نكنيد: روغن بابونه در درمان بيماري هاي پوستي نقش دارد. روغن ايمن گياه نه تنها به پاكسازي پوست و رطوبت رساني كمك و از رشد موهاي زيرپوستي پيشگيري مي كند، بلكه جلوي رشد سريع مو را هم مي گيرد و در از بين بردن موهاي زائد نقش دارد .

از آبليموي تازه كمك بگيريد: آبليموترش فوايد بسياري براي زيبايي دارد. مقداري آبليمو را با نمك مخلوط كنيد و به مدت 2 تا 3 شب بعد از اپيلاسيون روي ناحيه بگذاريد .

اپيلاسيون ، راههاي گياهي كاهش موهاي زائد بعد از اپيلاسيون

چه كنيم بعد از اپيلاسيون موهاي زائد رشد نكنند؟ 4.5/5 11
منبع : سلامت /ن


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد