پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

جوان سازي باعسل ودارچين

مدل مو ,رنگ مو,آرايش عروس

جوان سازي باعسل ودارچين

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن,راز جوان ماندن

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن

انسان از همان بدو خلقت دريافته است كه روند پيري مانند جاده‌اي يك طرفه است كه برگشت ندارد.

براي همين هميشه به دنبال راهي براي مقابله با آن بوده است. در واقع بشر از همان ابتدا به دنبال اكسير جواني بوده و از همان ابتدا افسانه‌هاي زيادي در اين خصوص شكل گرفته است.

اين روزها هم كه دانشمندان بيكار ننشسته‌اند و در آزمايشگاه‌هاي خود مدام با كندوكاو در سلول‌هاي موش‌هاي آزمايشگاهي، استفاده از مواد شيميايي خاص براي معكوس كردن روند پيري، كاهش فعاليت ميتوكندري و خلاصه كلي كار ريز و درشت ديگر سعي دارند پيري را از انسان دور كنند. بدون شك شما هم نمي‌خواهيد به اين زودي‌ها گرد پيري روي سر و صورتتان بنشيند و دور از جانتان آن «شتر معروف» در خانه‌تان را پيدا كند. ترس از پيري و بيماري در وجود بشر بوده و خواهد بود؛ اما لازم نيست كارهاي عجيب و گاها خطرناك انجام دهيد تا جوان بمانيد.

شما محققان را به حال خود بگذاريد تا ميتوكندري ها را زير و رو كنند. همين روش‌هاي ساده را دريابيد. خوشبختانه اين روزها عسل و دارچين در هر آشپزخانه‌اي پيدا مي‌شود. با تركيب اين دو ماده‌ي ساده براي خودتان اكسير جواني بسازيد. به همين سادگي به همين جواني!

عطر دارچين، طعم عسل
عسل و دارچين يك زوج كامل و بي‌نقصي تشكيل مي‌دهند كه با طبيعي‌ترين و سالم‌ترين شيوه، خدمت زيادي به سلامتي تك‌تك ما مي‌كند. در واقع از تركيب اين دو مي‌توان به اكسير جواني كم خرجي دست يافت و از آن استفاده كرد. البته با يك بار استفاده كردن معجزه نمي‌كند اما مصرف منظم آن پيري و بيماري را از شما دور خواهد كرد. اين تركيب سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و باكتري‌ها و ويروس‌ها را از كار مي‌اندازد.

عسل: خدا قوت زنبور عسل
عسل يك ماده‌ي غذايي باارزش است. اين ماده‌ي غذايي ضدباكتري و ضدالتهاب بوده و خواص آنتي‌اكسيداني آن شهره‌ي عام و خاص مي‌باشد. هيچ‌چيز به اندازه‌ي عسل با شيريني و سخاوت تمام، سرفه‌هاي بي‌امان را تسكين نمي‌دهد. اگر استرس و خستگي جسمي كلافه‌تان كرده خيلي زود به سراغ عسل برويد. اگر ديابتي هستيد بايد بدانيد كه مصرف ميزان كم و معقول آن برايتان مشكلي به بار نمي‌آورد (البته بهتر است حتماً با پزشكتان مشورت كنيد).

دارچين فراتر از يك ادويه‌ي ساده
باورتان مي‌شود كه دارچين حاوي كلسيم است؟ البته خواص آن به همين جا ختم نمي‌شود. اين ادويه‌ي خوش عطر حاوي منگنز، منيزيم، پتاسيم، آهن، فسفر، سديم، سلنيوم و زينك(روي) نيز مي‌باشد. البته دارچين از ويتامين‌ها نيز بي‌بهره نيست. ويتامين A،B1 ،B2 ،B3 ،B5 و B6 و همچنين اسيد اسكوربيك و ويتامين‌هاي E و K نيز جزو ويتامين‌هاي اين ادويه‌ي خوش عطر مي‌باشند.

اين ادويه‌ي به ظاهر ساده ميزان قابل‌توجهي اسيدهاي آمينه مانند «والين»، «ترئونين»، «تريپتوفان»، «آرژنين» و «آلانين» دارد. دارچين يك ضدعفوني‌كننده‌ي طبيعي است كه مي‌تواند با ويروس‌ها و باكتري‌ها مقابله كند براي همين هم در تركيب خميردندان‌ها و دهان‌شويه‌ها استفاده مي‌شود.

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن,راز جوان ماندن

مي‌رسيم به خواص معجزه‌آساي تركيب اين دو ماده‌ي پرخاصيت:

خداحافظ سرماخوردگي، سرفه و سينوزيت
تركيب عسل و دارچين براي درمان سرماخوردگي و تسكين سرفه و سينوزيت بسيار مفيد است. براي اين كار يك قاشق غذاخوري عسل را با يك چهارم قاشق غذاخوري دارچين و اگر لازم بود كمي آب جوش مخلوط كرده و ميل كنيد. اين كار را به مدت سه روز انجام دهيد تا حالتان خوب شود.

نبايد يه مو از سرتون كم بشه
تركيب عسل و دارچين به اضافه‌ي روغن نارگيل مي‌تواند مشكل ريزش مو را تا حدي كاهش دهد. براي اين كار يك قاشق غذاخوري عسل را با يك قاشق غذاخوري دارچين و دو قاشق غذاخوري روغن نارگيل مخلوط كنيد. اين تركيب را به موهايتان بزنيد و 15 دقيقه صبر كنيد و سپس موهايتان را بشوييد.

كليه‌ها و مثانه جاي عفونت نيست
مادربزرگ‌ها هميشه از اين تركيب براي درمان عفونت مثانه استفاده مي‌كردند. به خاطر اينكه تركيب اين دو ماده‌ي ضدعفوني‌كننده باعث از بين بردن باكتري‌ها شده و ميكروب‌هاي عفونت‌زا را از بين مي‌برد. براي اين كار دو قاشق غذاخوري پودر دارچين را با يك قاشق غذاخوري عسل و آب ولرم تركيب كرده و ميل كنيد.

اگر از مشكلات گوارشي رنج مي‌بريد دارچين و عسل را دريابيد. يك چهارم قاشق غذاخوري پودر دارچين را با دو قاشق غذاخوري عسل و كمي آب ولرم مخلوط كرده و ميل كنيد. در اين صورت ميزان اسيد معده كنترل شده و مشكلات گوارشي‌تان كمتر مي‌شود

معجزه‌ي عسل و دارچين براي خوش‌اندامي
لاغري و تناسب اندام شما را به مراتب جوان‌تر و زيباتر نشان مي‌دهد. خوشبختانه تركيب اين دو ماده‌ي غذايي پرخاصيت باعث تنظيم متابوليسم يا همان سوخت و ساز بدن مي‌شود كه به تناسب اندام كمك زيادي مي‌كند. توصيه مي‌كنيم يك قاشق غذاخوري عسل را با يك قاشق غذاخوري دارچين مخلوط كرده و روزانه دو مرتبه ميل كنيد (نيم ساعت قبل از صبحانه و نيم ساعت قبل از خواب).

عسل و دارچين دوست معده
اگر از مشكلات گوارشي رنج مي‌بريد دارچين و عسل را دريابيد. يك چهارم قاشق غذاخوري پودر دارچين را با دو قاشق غذاخوري عسل و كمي آب ولرم مخلوط كرده و ميل كنيد. در اين صورت ميزان اسيد معده كنترل شده و مشكلات گوارشي‌تان كمتر مي‌شود.

سيستم ايمني‌تان به سلامت
تمام بيماري‌ها و مشكلات زماني حاصل مي‌شوند كه سربازهاي بدن ما به درستي از پس باكتري‌ها و ويروس‌ها برنيايند. اگر سيستم ايمني بدن قوي باشد به اين راحتي‌ها پاي بيماري به بدن ما باز نمي‌شود. مي‌توانيد با مصرف تركيب عسل و دارچين كمك زيادي به تقويت سيستم ايمني بدنتان بكنيد. بايد بدانيد كه عسل قدرت دفاعي گلبول‌هاي سفيد را بالا مي‌برد. براي همين بدن بهتر با باكتري‌ها و بيماري‌هاي عفوني مقابله مي‌كند. مصرف اين تركيب همچنين خستگي و بي‌حالي را از شما دور مي‌كند.

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن

عسل و دارچين اكسيري براي جوان ماندن,راز جوان ماندن

دارچين يك ضدعفوني‌كننده‌ي طبيعي است.

ماسك عسل و دارچين براي مقابله با آكنه و بستن منافذ پوست
عسل آنتي‌بيوتيك و ضدعفوني‌كننده است براي همين مي‌تواند باكتري‌هاي مسئول بروز جوش‌ها را ناكار كند. استفاده از عسل به عنوان ماسك مانع از تكثير باكتري‌ها در سطح پوست مي‌شود. اين ماده‌ي غذايي ترشح سبوم را كنترل مي‌كند براي همين هم منافذ پوست را تميز كرده و مي‌بندد. آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در عسل پوست را مرطوب و از بروز چين و چروك جلوگيري مي‌كند. دارچين نيز خاصيت ضد باكتريايي دارد و تركيب آن با عسل براي رفع جوش‌ها و تنگ كردن منافذ پوستي فوق‌العاده بوده و براي همه‌ي انواع پوست‌هايي كه جوش مي‌زند مناسب است.

اگر پوست نازكي داريد به طوري كه مويرگ‌هايتان پيداست (همان كوپروزها يا رگه‌هاي زير پوست) نيز مي‌توانيد به تركيب عسل و دارچين اعتماد كنيد. براي اينكار 3 قاشق غذاخوري عسل را با يك قاشق غذاخوري پودر دارچين تركيب كنيد هم بزنيد تا يكدست شود. ماسك را روي پوست صورتتان بزنيد و بيست دقيقه صبر كنيد و سپس صورتتان را بشوييد.

اگر جوش‌هاي صورتتان خيلي زياد است مي‌توانيد اين ماسك را قبل از خواب بزنيد و بگذاريد تا صبح ماسك روي صورتتان بماند. البته حواستان باشد اين ماسك باعث كثيف كاري ملافه‌تان خواهد شد. توصيه مي‌كنيم ماسك را به دور چشم‌ها نماليد.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد